والدین نیویورکی که حکم اخراج پسرشان از خانه را از دادگاه گرفتند

0
851

یک زوج اهل نیویورک در یک نبرد حقوقی برای واداشتن پسر ۳۰ ساله خود به ترک خانه برنده شده اند. در جریان بررسی این شکایت در دیوان عالی نیویورک در شهر سیراکیوز، قاضی تحقیقات حقوقی مایکل روتاندو را ستود اما به او دستور داد خانه پدر و مادرش را ترک کند.

 

قاضی دونالد گرینوود به پسر خانواده گفت که تلاشش برای ماندن در خانه پدر و مادری برای شش ماه دیگر “قابل تحمل نیست.” اما آقای روتاندو که وکالت خود را به عهده داشت گفت آنچه “قابل تحمل نیست” حکم اخراج او از خانه است.

 

درحالی که پدر و مادر آقای روتاندو در کنار وکیل خود در دادگاه نظاره گر بودند او استدلال کرد “نمی فهمم چرا نمی توانند کمی بیشتر صبر کنند تا من از آنجا بروم”.

 

او گفت که برای کسی که در زندگی به دیگران وابستگی دارد “شش ماه وقت زیادی نیست.”

 

قاضی که لبخند می زد او را ترغیب کرد با پدر و مادرش صحبت کند و داوطلبانه خانه را ترک کند، اما آقای روتاندو خودداری کرد.به گزارش شبکه ای بی سی قاضی گرینوود گفت: “باید خانه را ترک کنی.”

 

کریستینا و مارک روتاندو هفته پیش در شکایتی به دادگاه توضیح دادند که از روز دوم فوریه ۲۰۱۸ چند بار به پسرشان دستور داده اند به جای دیگری نقل مکان کند.

 

آنها در یادداشتی به تاریخ ۱۸ فوریه نوشته بودند: “حتی برای کسی مثل تو که سابقه کاری ضعیفی دارد کار پیدا می شود.”

 

براساس یک نامه آنها همچنین ۱۱۰۰ دلار به او دادند تا خانه را ترک کند.

او بعدا به شبکه سی بی اس گفت: “اول قصد داشتم پول را برگردانم. مجبور بودم پول را خرج کنم و از این کار متاسف نیستم.” او در دادگاه اذعان کرد که هرگز در کارهای خانه به پدر و مادرش کمک نمی کند.

مایکل روتاندو بعد از جلسه دادگاه در روز سه شنبه به خبرنگاران گفت خواستار تجدید نظر در حکم خواهد شد و افزود که در هر صورت قصد داشته خانه را ظرف سه ماه ترک کند.

 

او همچنین توضیح داد که روابط با پدر و مادرش خیلی تیره شده و وقتی همه خانه هستند با هم صحبت نمی کنند. آقای روتاندو گفت وقتی هشت سال پیش کارش را از دست داد پدر و مادرش به او گفتند می تواند پیش آنها بماند.

 

او افزود که حالا کار دارد اما به سوالات درباره آن جواب نداد و فقط گفت: “کارم فقط به خودم مربوط است.”

 

او پس از ترک دادگاه ظاهرا به خانه پدر و مادرش رفت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

افزودن دیدگاه