با این ۵ روش، یادگیری خود را سرعت ببخشید

0
1075

ترنس موری یک کارشناس جهانی است که به رهبران برای ساخت آینده کمک می کند. او به عنوان مدرس کارآفرینی در مدرسه کسب و کار لندن فعالیت می کند و درباره اختلال، نوآوری و کارآفرینی در سراسر جهان صحبت می کند. او روشی را ابداع کرده به نام “یادگیری اسپرسو” که به معنای یادگیری در حال حرکت است.

 

این روش همانند یک باشگاه ورزشی برای ذهن شماست و می تواند تفاوت بین پیشنهاد شغلی یا ارتقاء شغلی و هیچ چیز را مشخص کند. چرا یادگیری برای موفقیت شغلی بسیار مهم است؟ جواب مساوی است با سرعت تغییر.

 

تلفن هفتاد و پنج سال طول کشید تا به ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ کاربر دسترسی پیدا کند، واتس اپ ۳ سال و پوکمون گو فقط یک هفته !!! حقیقت ساده این است که اگر شما با سرعت تغییرات خود را تغییر ندهید، احتمال عقب ماندگی شما بسیار زیاد است.

 

یادگیری اسپرسو می تواند به آموزش در زمینه کار و یا مهارت های حرفه ای مانند مهارت های مذاکره و ارائه به شما کمک کند. شهرت مهم است در جنگ برای استعداد، تنها هوشمند بودن کافی نیست، بلکه باید نشان دهید که شما هوشمند هستید.

 

در حال حاضر، بسیاری از ما از لحاظ ذهنی از روش های یادگیری اشتباه که در مدارس به ما آموزش شده رنج می بریم. خبر خوشحال کننده این است که ما می توانیم از شیوه و سبک یادگیری که برای ما کار می کند اقدام به یادگیری کنیم.

 

چگونه باید هوشمندانه یاد بگیریم؟ در اینجا ۵ روش هوشمندانه برای یادگیری سریعتر را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

۱ – رهبران کسانی هستند که مطالعه می کنند

اگر می توانید یاد بگیرید که بخوانید، می توانید برای یادگیری بخوانید. برای امثال در لیست مطالعه شما چه چیزهایی است؟ بیل گیتس، وارن بافت و سر ریچارد برانسون همه مطالعه کنندگان قدرتمندی هستند. خواندن عمیق به شما کمک می کند که به طور کامل حضور پیدا کنید و نشان داده شده است که می تواند به مهارت های شناختی، حل مسئله و حتی خلاقیت کمک کند. سعی کنید از اپلیکیشن برنامه Get Abstract استفاده کنید. این اپ خلاصه ای پنج صفحه ای از کتاب ها را فراهم می کند و یک ابزار آموزشی مورد علاقه در بین هنرمندان برتر است.

۲ – هرگز تنهایی چیزی را نخورید !

آخرین باری که با کسی شما و یا ناهار خوردید و همزمان چیز جدیدی یاد گرفتید چه زمانی بوده است؟ برای یادگیری سریع، شما باید شبکه هایی از متفکران و کارفرمایانی که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید را در طول حرفه خود بسازید. این شبکه ها به شما دسترسی، بینش و نفوذ می دهد.

 

به همین ترتیب، اگر شما به ذهن های درست متصل نباشید، یادگیری بسیار سخت تر می شود. ۹others.com یکی از انجمن هایی است که می داند ایده ها زمانی اتفاق می افتند که انسان ها با یکدیگر متحد شوند و ایده های خود را با دیگران مبادله می کنند. این وب سایت در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد، و بر این باور بود که “موفقیت شما نیاز به کمک دیگران دارد”. این وب سایت در حال حاضر دارای شبکه ای بیش از ۳۵۰۰ کارآفرین در سی و سه شهر است و راه را با یک رویکرد هوشمندانه تر به پیش می برد.

۳ – مربیان باعث پیشرفت شما می شوند

مربیان مانند دوستان انتقاد کننده هستند آنها یک فضای خصوصی برای شما برای بحث در مورد چالش ها، غلبه بر موانع و تست ایده ها فراهم می کنند. مربیان می توانند زنده یا مرده باشند.! شما می توانید با مطالعه آنچه مدیران و کارآفرینان بزرگ در گذشته انجام داده اند مطالب بسیار مفید و مهمی از آنها یاد بگیرید.

۴ – شکست سریع

یادگیری با انجام این کار احتمالا قوی ترین راه برای رشد است. زندگی شما به شکست متصل است. در شکست، اسرار کوچک زندگی است: شما نمی توانید دوچرخه سواری را با خواندن در مورد دوچرخه سواری یاد بگیرید!.

 

جیمز دیسون قبل از اختراع پرفروش ترین واکس Dyson Air خود، بیش از ۵۰۰۰ نمونه شکست خورده را تولید کرد.

 

شکست را به عنوان بزرگترین معلم در آغوش بگیرید. این یک بخش حیاتی از روند رشد به عنوان یک انسان است. یک شکست واقعی زمانی است که شما یک اشتباه را انجام می دهید و به سرعت آن را برطرف نمی کنید و دوباره شروع می کند.. فرمول موفقیت یک رمز و راز نیست. این یک انتخاب آگاهانه است برای یادگیری از شکست. هر انتخاب اشتباه، شخصیت را ایجاد می کند و ذهنیت خود را برای چالش بعدی تقویت می کند.

۵ – شانس خودت را بساز

شانس یک مهارت است که می تواند توسعه یابد. این در مورد انعطاف پذیری ذهن و آمادگی گوش دادن به قلب خود و داشتن اعتماد به تصمیمات خود است. از وقایع احتمالی استفاده کنید، روال هفتگی را بشکنید و هر از چند گاهی جرات تغییر روند تکراری را داشته باشید. دنیای پر از فرصت هایی است که می توانید آنها را بپذیرید. تینا سیلن، مدیر اجرایی برنامه سرمایه گذاری فناوری استنفورد در کتاب خود می نویسد: “افراد خوش شانس فقط به جهان اطرافشان و ملاقات با افراد جالب بسنده نمی کنند؛ بلکه آنها همچنین راه های غیر معمولی را برای استفاده و تجدید دانش و تجارب خود پیدا می کنند.”

 

اکثر مردم دارای قابلیت های قابل توجه در نوک انگشتان خود هستند، اما هرگز متوجه آنها نمی شوند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

افزودن دیدگاه