تست روانشناسی شخصیت بر اساس تصویر

0
1511

این تصاویر توسط یک روان‌پزشک انتخاب و بر اساس آن ۹ شخصیت تعیین شده است. تصویری را که فکر می‌کنید به علاقه شما نزدیک‌تر است انتخاب و بعد توضیح شخصیتی مربوط به آن را مطالعه کنید.

تصویر شماره ۱

مستقل، بی‌علاقه به قرارداد، افراط‌ گرا

شما به دنبال داشتن زندگی آزاد و بی‌دردسر هستید. می‌خواهید مسیر زندگی‌تان را خودتان تعیین کنید. در حرفه یا تفریحات خود به هنر علاقه زیادی نشان می‌دهید. میل شما به آزادی باعث می‌شود گاهی دقیقا خلاف جهتی که دیگران انتظار دارند عمل کنید و همین امر باعث بروز مخالفت‌هایی با شما می‌شود. سبک زندگی‌تان به شدت فردگرایانه است. هرگز کورکورانه از کسی تقلید نمی‌کنید و آنگونه که می‌خواهید، زندگی می‌کنید. عقاید و سلایق خاص خود را دارید و اکثر اوقات خلاف جهت آب شنا می‌کنید.

تصویر شماره ۲

فعال، پویا و برون‌گرا

شما ریسک‌پذیری بالایی دارید و به دنبال کارهای متنوع و جذاب هستید. یکنواختی زندگی برای شما خسته‌کننده است. دوست دارید همیشه نقش انسانی پویا را بازی کنید. خلاقیت شما زبانزد عام و خاص است.

تصویر شماره ۳

متعادل و ریشه‌دار

شما به طبیعی بودن علاقه زیادی دارید. انسان با ریشه و اصل و نسب‌داری هستید و دیگران می‌دانند که می‌توانند به شما اعتماد کنند. به اطرافیانتان حس امنیت را القا می‌کنید و انسان گرم و نوع‌دوستی هستید. به ظاهر و مسایل پیش‌پاافتاده اهمیتی نمی‌دهید و مد لباس برایتان کاملا بی‌ارزش است. به نظر شما لباسی که انسان به تن دارد باید کارآمد و در عین حال شیک باشد.

تصویر شماره ۴

حرفه‌ای، عمل‌گرا، مطمئن از خود

شما به شانس اعتقاد زیادی ندارید و بیشتر به تلاش خود تکیه می‌کنید. مشکلات را به روش کاربردی حل کرده و نگاهی واقع‌گرا به زندگی دارید. در زندگی حرفه‌ای خود آدم مسوول و پرمشغله‌ای هستید. اکثر آدم‌ها می‌دانند که می‌توانند روی شما حساب کنند. شما نیز به دیگران اعتماد دارید و برخی برنامه‌ها را به آنها می‌سپارید. هرگز قبل از اطمینان از اتمام کار راضی نیستید.

تصویر شماره ۵

دوست‌داشتنی، آرام و ملاحظه‌کار

شما ساده‌زیست و ملاحظه‌کار هستید. به راحتی دوست پیدا می‌کنید ولی سعی دارید استقلال و زندگی خصوصی‌تان را به اشتراک نگذارید. عاشق مسافرت هستید و می‌خواهید از لحظه‌لحظه زندگی لذت ببرید. انسان گوشه‌گیری نیستید اما تنهایی را می‌پسندید. با خود درونی‌تان صلح کرده‌اید و از زندگی و جهانی که شما را احاطه کرده لذت می‌برید.

تصویر شماره ۶

بی‌خیال، مغرور و شاد

شما عاشق آزادی هستید و سعی می‌کنید از آنچه دارید نهایت لذت را ببرید. شعار شما واضح است «از زندگی لذت ببر چون تنها یک بار زنده‌ای». انسان کنجکاوی هستید و به دنبال تازه‌ها می‌گردید. با آغوش باز به استقبال تغییر می‌روید. محیط اطراف و دنیای خود را دوست دارید چون فکر می‌کنید همیشه چیزی برای کشف کردن در آن هست.

تصویر شماره ۷

رومانتیک، تخیلی، احساسی

انسان حساسی هستید و دوست ندارید به مسایل تنها از زاویه دید منطقی و بدبینانه نگاه کنید. احساساتتان برایتان باارزش است و فکر می‌کنید داشتن رویا تنها مساله‌ای است که به دوام زندگی کمک می‌کند.

تصویر شماره ۸

دارای اعتمادبه‌نفس بالا و تحلیلگر

شما اعتمادبه‌نفس بالایی دارید و به راحتی می‌توانید از آنچه دوروبرتان است یا حتی دیگران آن را بی‌ارزش می‌دانند به نفع خود استفاده کنید. فرهنگ و مذهب نقش بسیار مهمی در زندگی شما بازی می‌کند. از نظر شما لذت‌های پایه‌گذاری شده براساس منطق ارزش بالایی دارند. در زندگی به دنبال آزادی هستید.

تصویر شماره ۹

متفکر، حساس و درونگرا

شما ظاهربین نیستید و معمولا به عمق مسایل فرو می‌روید. تنهایی را بیش از بودن در اجتماعات شلوغ می‌پسندید با این حال روابط دوستی خوبی دارید که به شما آرامش درونی می‌دهد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

افزودن دیدگاه