شبکه های اجتماعی؟

“راه کلینیک” در شبکه‌های اجتماعی

هدف راه کلینیک از حضور و عرضه‌ی مطالب در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر یا عرصه‌های دیگر، فراهم آوردن امکانی برای بحث و تبادل نظر است. ما برای گفت‌وگویی باز، دوستانه و محترمانه ارزش قائل هستیم. لطفا برای همراهی ما در شبکه های اجتماعی نکات ذیل را مدنظر قراردهید.

لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید. راه کلینیک حق حذف‌کردن مطالب یا محتویات به زبان‌های دیگر را برای خود محفوظ می‌دارد.

مطالب با مضمون توهین به ارکان اسلام و مقامات رسمی جمهوری اسلامی، مضامین نژادپرستانه و تبعیض جنسیتی، حذف می‌شوند. این موضوع در مورد مطالبی که به خشونت فرامی‌خوانند هم صادق است. لطفاً از فراخوان‌های سیاسی به هر شکل آن خودداری کنید.

انتشار کامنت‌ها یا مطالب تخریب کننده، ایجاد تشنج یا بیان مطالب محرک و توهین‌آمیز با هدف جلب توجه دیگران ممکن نیست.

انتشار هر مطلبی با محتوی یا ویژگی تبلیغاتی و تجاری یا انتشار هرزنامه ممنوع است. مطالبی از این دست بلافاصله از فیدهای راه کلینیک حذف خواهند شد. راه کلینیک این حق را برای خود محفوظ نگه می‌دارد که از ورود کاربرانی که چنین مطالبی را منتشر می‌کنند، جلوگیری یا آنها را به مراجع قانونی معرفی کند.

لطفا در چارچوب بحث باقی بمانید. نظرات یا مطالب خارج از مقوله برای احترام به دیگر کاربران حذف می‌شوند. مطالبی که چند بار منتشر می‌شوند هم مشمول همین قاعده خواهند شد.

لطفاً در بحث‌ها و تبادل‌نظرها لحن منصفانه و عینی را حتی در صورت بروز مشاجره لفظی، از دست ندهید. به نظر دیگران احترام بگذارید و از حمله‌های شخصی صرف نظر کنید. با دیگر کاربران طوری رفتار کنید که از دیگران در برخورد با خود انتظار دارید.

از قالب‌های نوشتاری که “فریاد زدن” یا استهزا را تداعی می‌کنند، بپرهیزید. از تکرار نشانه‌های نگارشی مانند علامت تعجب یا سؤال (!!!!، ؟؟؟؟؟) پشت سر هم خودداری کنید.

برای جلوگیری از زمان‌های طولانی دانلود، از آپلود محتویات صوتی یا تصویری طولانی‌تر از ۱۰ دقیقه یا متن‌های پی‌دی‌اف بیشتر از ۲۰ صفحه اجتناب کنید.

لطفاً اگر در نوشته‌ی خود از کاربر دیگری نقل قول می‌کنید، این نقل قول را به گونه‌ای علامت‌گذاری کنید که قابل تشخیص از نظر و نوشته شما باشد. اگر نقل قولی از شخصیت‌های مشهور می‌آورید، ذکر منبع یا نام دارنده حق مؤلف هم ضروری است.

انتشار اطلاعات شخصی همچون شماره‌ی تلفن یا آدرس افراد ممنوع است. کاربران اجازه انتشار محتوی ایمیل یا خبری متعلق به شخص سوم، بدون کسب رضایت او را هم ندارند. کاربران با عضویت در صفحات راه کلینیک در شبکه‌های اجتماعی یا دیگر عرصه‌ها، متعهد به رعایت این موارد می‌شوند. شرکت در نظرسنجی‌های عمومی در پایگاه اینترنتی راه کلینیک نیز مشمول این قواعد است.

امیدواریم مشارکت شما در بحث‌ها هم برای شما و هم برای سایر کاربران مفید و سازنده باشد. اگر پرسشی در باره شبکه های اجتماعی راه کلینیک دارید یا به مشکلی فنی برخوردید لطفاً این موضوع را با بخش استراتژی محتوا و تحریریه سایت راه کلینیک (۰۹۱۲۳۸۴۷۸۹۷) در میان بگذارید.
پست الکترونیک: info@rahclinic.ir

تلفن تهران: ۴۴۲۹۳۱۰۷ – ۴۴۲۰۸۸۷۹

فکس تهران: ۴۴۲۰۸۸۷۹

شماره همراه: ۰۹۱۲۳۸۴۷۸۹۷

ارتباط تلگرامی: @Rahteam

آیا شما مایلید به”راه کلینیک” آگهی بدهید؟

برای اطلاعات بیشتر  و ارتباط با موسسه پذیرش آگهی، بر روی این لینک کلیک کنید.