چه لباسی شکم شما را کوچکتر نشان می دهد؟

0
753

 

اگر شما هم از داشتن شکم بزرگ رنج می برید، چاره اول مشکل تان این است که سعی کنید با ورزش و پیاده روی روزانه و مستمر، شکم تان را کوچک کنید.

 

اما چاره دومش این است که موقع لباس پوشیدن، حواس تان را جمع کنید. در ادامه همراه ما باشید با توصیه هایی برای انتخاب بهتر لباس مناسب با اندام تان:

 

۱) دور پارچه های سنگین (فاستونی، پشمی، فلانل) را خط بکشید و از پارچه های سبک با نخ طبیعی و رنگ  تیره و مات استفاده کنید.

 

۲) از پوشیدن هر لباسی که به تن می چسبد (جلیقه، لباس های اندامی، تی شرت های تنگ، لباس های کاموایی دستباف و سفت و پیراهن های آستین کوتاه تنگ) خودداری کنید.

 

۳) لباس های گشاد و تیره بپوشید. رنگ تیره، اندام را کوچک تر نشان می  دهد. ضمن آن که لباس گشاد، بزرگی شکم را پنهان می کند.

 

۴) از پوشیدن لباس هایی که راه های افقی دارند، بپرهیزید و برعکس، از لباس هایی که راه های عمودی و ریز دارند، استفاده کنید.

 

۵) شلوار را روی شکمتان نیاورید.

 

۶) از شلوارهای تنگ و باریک استفاده نکنید و بر عکس از شلوارهای دمپا استفاده کنید که انتهای آن از زانو به پایین به تدریج گشاد می شود.

 

۷) کمربند شلوار را پهن انتخاب نکنید و هیچ گاه آن را بالای شکم یا زیرشکم نبندید بلکه دقیقا روی شکم ببندید.

 

۸) شلوار جینی انتخاب کنید که سایز آن از اندازه واقعی تان یک سایز بزرگ تر باشد. در این صورت، به راحتی دور کمرتان قرار گرفته و شکم شما را می پوشاند.

 

۹) صاف بایستید. قدتان کوتاه باشد یا بلند، مدل ایستادن شما روی فرم بدن و چگونگی ایستادن لباس روی آن تاثیر دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

افزودن دیدگاه